برندسازی اهرم اعتماد سازی میان مصرف کنندگان

رضا رحمانی گفت: نشان های تجاری راهکاری برای اعتمادسازی میان مصرف کنندگان به شمار می روند

مریم خورشیدی- رضا رحمانی در مراسم دومین جایزه نشان تجاری برتر ایران گفت: نشان های تجاری راهکاری برای اعتمادسازی میان مصرف کنندگان به شمار می روند.

وی افزود: این کشورها نیستند که در بازارهای جهانی رقابت می کنند بلکه برندها نقش آفرین شده اند در واقع  در دنیا اقتصادهای برتر رقابت خود را میان برندهایشان شکل می دهند و بر روی ایجاد برندهای خود سرمایه گذاری می کنند.

رحمانی گفت: ده برند اول دنیا متعلق به کشورهای توسعه یافته است که نشانگر اهمیت این فاکتور در اقتصاد جهانی است.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، وزیر صمت بر ضرورت کار کارشناسی روی برندسازی تاکید کرد و گفت: برندسازی در اولویت برنامه های سال آتی ماست، همچنین برای توسعه صادرات کشور برنامه های خاصی تدارک دیده ایم.

به گفته وزیر صمت افزایش تولید و صادرات مواد معدنی می تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند، رحمانی گفت: تولید و اشتغال در صدر برنامه ریزی های اقتصادی کشور است؛ مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید کرده اند که تولید را حفظ کنید چرا که برابر با جهاد است.

رحمانی از تشکیل کمیته ای مشترک با بخش خصوصی و تولید کننده ها در زمینه صادرات خبر داد و گفت: جلسات مشترک نظرات مشورتی اجرا خواهد شد که خروجی آن در جریان صادرات کارآمد خواهد بود

رحمانی تصریح کرد: این هدف باید از طریق رسانه ها به مردم منتقل شود که تقویت برند، مساوی با تقویت جامعه است. 

به گزارش اگزیم نیوز در پایان این نشست ۲۳ برند برتر کشور معرفی و توسط وزیر صنعت معدن و تجارت تقدیر شدند.  

کد خبر 26627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =